"הרב יחזקאל לוקשטיין הוא 'כופר' ואסור לקבל גיורים שלו"

מרן פוסק העולם היהודי בכלל ושל יהודי ארה''ב בפרט, בעל האגרות משה כבר התחנן בכתביו על נושא זלזול עניין הנישואין עם נוכריות ונישואי התערובת שגורמת להתבוללות נוראה
דוד קורצוייל No Comments on "הרב יחזקאל לוקשטיין הוא 'כופר' ואסור לקבל גיורים שלו"

הדיין הוותיק הרב אברהם שרמן בשיחה כואבת: המגייר של איוונקה טראמפ פרסם פסקי הלכות המנוגדות לשו"ע • "לפני פטירתו מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ציווה עליי ועל הדיין הגר"ח איזירר שלא להפסיק מלפעול כדיינים בענייני הגיורים"

מרן פוסק העולם היהודי בכלל ושל יהודי ארה''ב בפרט, בעל האגרות משה כבר התחנן בכתביו על נושא זלזול עניין הנישואין עם נוכריות ונישואי התערובת שגורמת להתבוללות נוראה
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המתנה שהקורונה הביאה לחיינו | הניה שוחט

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדיין הגאון רבי אברהם שרמן מטיל פצצה ב"קול חי" לקראת הדיון היום במועצת הרה"ר סביב היתרים מופלגים למגיירים מחו"ל ללא בדיקה קבועה על כל גיור אלא נתינת היתר למגייר ואישור אוטומטי לכל גיוריו.

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית של קול חי אמר הרב שרמן כי "הרב יחזקאל לוקשטיין שגייר את איוונקה טראמפ פרסם פסקי הלכות המנוגדות לשו"ע. הוא 'כופר' ואסור לקבל גיורים שלו. גם המגייר הליבראלי הרב אבי וייס מינה רבות בביכ"נ. מגיירים אחרים נעצרו או נאסרו בגין התנהגות מביכה ולא הולמת לרב. איך אפשר להכיר בגיורים שלהם?".

עוד אמר הרב שרמן כי "לפני פטירתו מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ציווה עליי ועל הדיין הגר"ח איזירר שלא להפסיק מלפעול כדיינים בענייני הגיורים: 'העם היהודי רוצה שתמשיכו להיאבק על קדושת עם ישראל. אתם הדיינים של העם היהודי'".

"מרן פוסק העולם היהודי בכלל ושל יהודי ארה"ב בפרט, בעל האגרות משה כבר התחנן בכתביו על נושא זלזול עניין הנישואין עם נוכריות ונישואי התערובת שגורמת להתבוללות נוראה. הוא ראה נגד עיניו שהאסון מגיע לא מאומות העולם אלא מרשעי אומת ישראל, אלה שמזלזלים בעניין הזה – גזירה נוראה הגדיר זאת רבי משה פיינשטיין" מחה הרב בכאב שהוא מתאר את הבעיות של הרבנים המודרן אורתודוכסים – רבנים ליברלים שאינם רפורמים או קונסרבטיבים ולכן הבעייתיות הגדולה שלהם.

המראיין שוחח עם הרב על הנושא הדיפלומטי הרגיש סביב היחס לטראמפ ועוד.



0 תגובות